Långt inlägg och en läsning för älsklingen

Jaha var ska man börja? 
 
 
Jo förlovade mig i helgen hihi min dröm har blivit sann. Att få ha denna fina tjejen i ens liv går inte att beskriva jag älskar min kvinna överallt annat på denna jord. Att jag får ha en helt underbar vardag med min fästmö,dotter och hunden det är livet. Att känna varje dag att man vill inget annat än att komma hem efter jobb o få slänga armarna runt om mina töser det kan jag kalla för kärlek o längtan. 
 
Att jag äntligen har hittat en person som jag två år senare fortfarande går och är väldigt kär i och d pirrar i min kropp bara jag tänker på henne eller hör hennes namn.Jag tror nog att jag är väldigt redo för att verkligen slå mig ner till ro nu o bli din fru.Bli den som du min älskling har gått o letat efter i några år. Jag är även redo att bli den familj som jag verkligen önskat mig och jag hoppas så att vi fyra snart blir fem.
 
Jag har redan min inbjudningslista färdig i huvudet vem som ska komma på bröllopet. Och vet även att jag inte vill ha kyrkligt utan ser oss i en fin o grön park med blommor. Eller på en fin strand, jag kan inte fatta att det har varit vi i snart 2 år.Tiden springer verkligen iväg när man mår bra o har det väääldigt bra får jag ju säga. Jag kan bara fortsätta med vackra ord för min kärlek, jag önskade att ni kunde få en inblick i min vardag för att se hur mkt jag älskar min sambo...
 
Att få vakna upp bredvid dig varje dag är något jag vill göra tills döden skiljer oss åt.Jag vill att vi blir gamla tillsammans och jag vill aldrig att du lämnar min sida. Jag har fått lära mig att om någonting i ett förhållande känns så rätt o Bra.Varför ens då vänta på att man har varit tillsammans i några år för att utföra det man längtar efter? Jag är ett levande bevis på att bara för man har många år på nacken betyder inte d att d blir bättre. Utan det kan bli tvärtom o d slutar med att man går skilda vägar.
 
Därför tvekade inte jag en sekund på när min älskling valde att starta ett liv med mig, där vi har utfärdat ganska mkt på två år snart. 
 
Vårt 2013
 
*Vår första övernattning på hotell i Göteborg med en tripp till ullared dessutom. 
 
*Älskling flyttade in till mig i April 2013
 
*Hyrde stuga i Ullared o firade första midsommar
 
*Hade vi hemma semester i 3 v
 
*Jag åkte till Italien o vi var borta från varandra i 2 v
 
*Bruno Mars konserten i november månad även där övernattning på hotell o gjorde även Stockholm. Träffade älsklingens två bästa vänner när vi var där. 
 
*Firade juldagen ihop med älsklingens släkt och med min dotter. 
 
*Vi tog in på hotell o var ute o åt 3 rätters middag på nyårsafton. Fick äntligen vara varandras nyårs kyss. 
 
Vårt 2014
 

*Januari 12/1 Gjorde vår första utlandsresa till fuerteventura

*Fick en ny lägenhet och blev sambos på riktigt. Flyttade till en mkt fin trea.
 
*I februari Köpte en ny bil o bokade en weekend till Gotland
 
*Dottern fyllde 3 i mars 
 
*Slutet av mars Tog vår bil på långfärd till Tyskland för lite alkohol intag till inflyttningsfesten
 
*I april kom krisses två bästisar från Stockholm o skulle bo hos oss o va med på inflyttningsfesten
 
*Gotland i juni
 
*Vi fick en tillökning i pernat familjen baby lovisa kom till världen 22/8.
*Var hos gynekologen gjorde massa hormonprover inför våra bebis försök. 
 
*Älsklingen blev 25 år
 
*2 misslyckade bebis försök
 
*Novas lucia
 
*förlovningen 
 
*Vår första julafton tillsammans
 
*Nyår på lalandia med älskling o dottern massa mys ska d bli.
 
Här e våra år tillsammans än så länge
 
Hoppas ni orkat läsa denna bloggen
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Ett helt härligt inlägg att läsa. Ni är så fina och är verkligen gjorda för varandra.

Kommentera här: