Måndagen den 8e december

 
 
Idag för 2 år sen började min resa mot ett nytt och spännande liv,jag började nämligen att flirta med min älskling.
Mest för att se om hon kunde falla för en tjej som mig i och med att jag var gift o hade barn.
Tro mig jag fick kämpa väldigt mkt för att få hennes uppmärksamhet och hon förstod aldrig mina hintar.
Jag flirtade med henne på jobb tog på henne på ett sensuellt sätt skrev massa sms o även på hennes facebook sida.Men hon kopplade aldrig riktigt och jag förstår henne eftersom att jag var gift.Men jag var aldrig otrogen utan jag avslutade mitt äktenskap för att kunna vara med kvinnan i mitt liv.
 
Och jag blev väldigt överraskad över att jag fick så starka känslor för henne så snabbt.Hon gjorde och sa allt rätt,just det som jag själv hade behövt höra i många år.Det är så mkt som jag skulle vilja skriva om så att ni kunde förstå hur allt verkligen gick till men jag vet liksom inte ens var jag ska börja.Vi umgicks hela tiden hade mysiga fikastunder där det bara var hon och jag och sättet som hon tittade djupt in i mina ögon och jag hennes.Vi behövde inte prata hela tiden utan vi visste var vi hade varandra och vad vi kände.Vår årsdag blev den 6e Januari 2013 så snart har det varit vi i 2 år.
 
Jag kan även säga att 2013 blev ett väldigt tufft år för mig,jag fick många emot mig och en mamma som inte kunde accptera min nya läggning och min skilsmässa.Fast att det var jag som kämpade hur mkt som helst så var det även jag som fick en massa skit.Haft massa problem med vänner hit o dit.
 
2014 har ju dock varit ett mkt bättre år vi flyttade ihop på riktigt i en mkt fin trea,vi var på vår första utomlandsresa tillsammans gjorde även gotland osäker med dottern och även älsklings familj var med.Hunnit med insemination och misslyckats.Jag och älsklingen ska äntligen få fira vår allra första julafton ihopa.Och sen ska vi fira med min dotter och min familj på juldagen.Har även en liten miniweekend inplanerat bara vi tre på lalandia.
 
Jag älskar juletiden för jag känner extra mkt hur tacksam jag är för allt jag har och jag hoppas såklart att 2015 kommer med vårt lilla mirakel då.Jag kan sätta mitt liv på att min älskling kommer vara helt jävla underbar under förlossningen.Så den är jag faktiskt inte rädd för alls även om jag vet hur lång tid det kan ta o hur ont det gör.Jag kommer lägga in bilder senare när vi var o besökte storken i danmark.Så håll utkik senare under dagen..
 
Nu ska jag börja göra lite nytta här hemma för ska snart iväg och jobba börjar redan kl 15 idag och får säkert jobba till 22.15 förvånar mig inte att dem kommer utnyttja vår beordring av våra 45 min.
 
Ha en härlig måndag..
 
 
Någon som är nyfiken på va tomten har kommit med
 
 
 

Kommentera här: