Denna eviga väntan

Godmorgon på er där ute! 
 
Torsdag morgon och jag sitter i sängen med en kopp te o kollar revenge.Jag har en sovandes hund under mitt täcke.Det är så jobbigt o bara behöva gå o vänta nu tills på lördag.Men känner på mig att vi nog kommer få åka till storken en gång till.Vilket jag helst inte vill eftersom man så gärna vill d ska gå på första försöket.Imorgon är jag o älsklingen vara lediga tillsammans och d ska bli så skönt.På kvällen blir d idol ostbricka levande ljus o funderar faktiskt på om vi ska ha lite kräftor oxå..
 
Annars blir helgen lugn och skön ut o äta med mina svärföräldrar på lördag och hoppas på en fika på söndag.Ikväll blir d jobb i 4,5 timme men va gör d när man är ledig imorgon som sagt.Dessutom är d även lön imorgon eller som jag kallar d bidrag.Det kommer in på kontot o d försvinner lika snabbt.Igår fick jag sorgligt nog lämna ifrån mig min dotter för hon skulle va hos sin pappa nu i en vecka. .
 
Ha en bra dag..
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Mamma Mindy:

Fina bilder på Nova..Var skoj att träffa henne i söndags..Får bestämma en dag när vi träffas alla med barnen med..kram

2 Mia:

Vilket superhärligt collage, varje bild fylld med kärlek ♥

Kommentera här: