Ingen bebis denna gång

Idag fick Jag min mens som jag förväntade mig..Först brydde jag mig inte så mkt o tänkte ah bättre lycka nästa gång.Men under dagen som gått idag har jag blivit mer o mer ledsen för att det faktiskt inte funkade första gången.Men vi får ta in detta o åka dit igen när jag har ägglossning o hoppas på andra försöket.Idag har jag sett min älskling med sin systerdotter och då tänker man på det ännu mer.. Att man så gärna vill se sin kärlek med ett liv som vi tillsammans skapade men på ett annorlunda sätt.. Jag ser hur hon är med min dotter och det är helt underbart.. Och man vill ha det tillsammans...Jag vill va gravid till julafton och vill ha mitt mirakel barn nr 2.Men denna gången med min forever kärlek som betyder nåt så fruktansvärt mkt för mig.Har aldrig upplevt en sån stark kärlek och sån kemi från någon som jag gör från henne. .
 
Idag var vi på emporia o lunchade och drack gratis kaffe från dolce gusto och det kaffet är så himla gott..
 
Ha en trevlig lördag kväll
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Mamma Mindy:

Bättre tur nästa omgång :) Mera kan man inte göra..ses i morgon på jobbet om du inte skulle vara ledig.

Kommentera här: