Tyst ett tag

Godkväll!!
 
Ett tag sen man skrev här i bloggen, men har dessvärre haft fullt upp o ingen ork till att skriva.Veckan med min dotter börjar lida mot sitt slut o på onsdag lämnar jag henne igen till sin pappa. Men eftersom jag o älsklingen kommer ha fullt upp med massa skoj så kommer tiden gå fort. På torsdag är det dax att börja med ägglossnings stickorna för att sen ta tåget till Köpenhamn antingen på fredag eller på lördag.Jag hoppas dock på fredag eftersom det är utgång på lördag till Malmö arena o gå på 80 o 90 tals fest. Det kommer bli sjukt kul o få se massa gamla artister dansa loss o ha skoj. 
 
Sen på söndagen blir d bara lugnt o drar nog o käkar lite frozen yoghurt. Nu ikväll har jag o älsklingen pratat om utlandsresa i maj månad till Turkiet och vi har hittat ett väldigt mysigt hotell faktiskt. Så vi får se vad som händer längre fram.
Jag vet bara att jag älskar min flickvän så sjukligt mycket och För att inte snacka om min lilla prinsessa. . Att vi nu måste lämna dig ifrån oss e så himla jobbigt o frustrerande. . Jag älskar dig så mkt min tös. .
 
Ha en härlig vecka
 
 
 
 

Kommentera här: