Vem är vem i förhållandet?

 
 
 
 
Jag har fått frågan många gånger om vem som är vem i vårt förhållande...
 
Typ vem är mannen i ert förhållande?
 
Mitt svar är då: Ingen är mannen i vårt förhållande eftersom jag inte är tillsammans med en man utan med en tjej.Och sen är jag sjukt glad att min flickvän är väldigt händig o kan så mycket om saker o ting.
 
En annan har sagt till mig detta är inte du!!
 
Mitt svar blir då:Nähä och vem är jag då? Jag brukar säga att jag är jag o jag heter Alexandra. Jag tycker inte om att folk placerar mig i ett fack.. Bara för att jag en gång varit med en man o nu med en tjej så e jag bi. Och d tycker jag inte i heller att jag är För enda sen jag blev tillsammans med min sambo har jag inte känt mig attraherad av verken tjejer eller killar..Inte ens tittat på någon annan än henne..Därför känner jag idag att placera mig i ett fack där jag antingen är bi eller lesbisk är bara dumt. Vi alla är människor och jag placerar inte andra i ett speciellt fack.
 
Den kärleken och ömheten jag har fått uppleva nu i snart två år har jag aldrig fått uppleva innan. Sen kärleken jag får från dottern är också helt underbar och magisk,för att inte snacka om vår lilla håriga vän hennes kärlek är också obeskrivlig.
 
Att dessutom vi har börjat planera att så småningom kanske när som ska vi 4 få bli 5.Jag längtar som bara den nu och att saker o ting är på väg att hända känns helt magiskt.. Nervöst såklart men underbart och jag har längtat ett tag nu. Och det verkar ju som allt börja falla på plats för oss så inte mkt som kan stoppa oss nu känner jag...
 
Ha en trevlig tisdag eftermiddag/kväll
 
 

Kommentera här: