wow det var nog dax nu

Här har det varit tyst i två månader nu. Har inte haft ork,tid o lust att skriva faktiskt. Ibland är det jätteroligt ibland mindre roligt, men nu ikväll kände jag att det var dax för ett nytt inlägg. Det har ju hänt lite grann sen sist. Sist jag skrev hade vi ju gjort två inseminations försök i Danmark men ej lyckats.

Idag har vi andra planer och tar det lugnt med bebisen även om vi längtar ihjäl oss så himla mycket. Men vi har bestämt oss för att kolla runt på nytt boende,planera bröllop och bara njuta av varandra detta året. Vi har en del inbokat denna sommaren,en weekend till Stockholm nu i april,en resa till Bulgarien och en weekend i Vimmerby o Astrid Lindgrens värld. 
 
Jag har dessutom opererat handen och fick en sjukskrivning i en månad så just nu är det bara att ta d lugnt med handen så den kan läkas ordentligt.Vår tösabit blir 4 nu den 13:e mars så vi ska ha lite kalas för henne hade vi tänkt oss. 

Nä.nu ska jag faktiskt sova,ska till läkaren imorgon och ta bort mina stygn och checka läget om den läker fint. 

Ha en fortsatt nice söndag kväll imorgon skriver jag lite om min viktnedgång..

XoXo 

Förhoppningsvis min fina bröllopsklänning 

Älskling gosar med vår vovve 

Mina älsklingar pysslar 

Sötaste tösen någonsin och finaste hunden myser 

Kommentera här: